aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Geçtiğimiz Ayda Neler Okudum? #1

Mayıs 07, 2014
books

Geçtiğimiz ay oluşturduğum listeye hiç sadık kalamadım! Farkındayım. Canım istemedi o kitapları okumasını bir türlü. Ve fuar vardı. Yeni kitaplar alınca eskilere bakamadım. Zaten bu huyumdan dolayı kitaplığım okumamı bekleyen kitaplarla dolu. :) Ve işte bakalım geçtiğimiz aylarda neler okumuşum.

İlk olarak listemden neleri okumuşum ona bakalım ki yarısını bitirebilmişim yine de. -Bence aklımı dağıtan bu kadar çok kitap varken bu büyük başarı! :)- 
  1. Mistik Şehir - Theo Lawrence (Mystic City, #1) 4/5
  2. Mekanik Kalp - Mathias Malzieu 3/5
  3. Sen Benim Diğer Yarımsın - Holly Bourne* 4/5
  4. Demir Kral - Julie Kagawa (The Iron Fey, #1) 1/5
  5. Mefisto - Trinity Faegen (The Mephisto Covenant, #1) 3/5
Bunlar listemde ki kitaplar. Linklere tıklarsanız eğer yapmış olduğum yorumlara ulaşabilirsiniz. Yanında 'yıldız' (*) işareti olan linkler sizi goodreadste yazmış olduğum yorumlara götürüyor. Kimi zaman üşenip uzun uzadıya yorum yazamıyorum. Kitap hakkında söylemek istediğim sadece bir iki çift laf oluyor. O yüzden de konu açmak yerine goodreadsı kullanmak bana daha mantıklı geliyor. :)

Eveet ve gelelim liste dışı okuduklarıma;
  1. Mefisto'nun Öpücüğü - Trinity Faegen (The Mephisto Covenant, #2)* 4/5
  2. Benim İçin Öl - Amy Plum (Revenants #1) 3/5
  3. Meleklerin Kanı - Nalini Singh (Guild Hunter #1) 4/5
  4. Ruh Hırsızı - Rachel Vincent (Ruh Çığlığı #1) 3/5
  5. Yeni Bir Umut - Colleen Hoover (Hopeless #2) 5/5
  6. Soldan İkinci Mezar - Darynda Jones (Charley Davidson, #2) 4/5
  7. İlerden Üçüncü Mezar - Darynda Jones (Charley Davidson, #3) 4/5
  8. Yabancı - Diana Gabaldon (Outlander #1) 2/5
Bu kitaplardan son 5 tanesini İzmir fuarından alıp okudum. Tüm bu listenin içinden şiddetle tavsiye edebileceğim tek kitap Yeni Bir Umut. Charley Davidson serisinide tavsiye edebilirim elbette ama bu kadar şiddetli değil. :) Serinin ilk kitabı Sağdan Birinci Mezarı okuyup yorumlamıştım. Buyurun yorum içi tık tık. Ama devamı için yorum yapmaya üşendim ne yalan söyleyeyim. Fakat istikrarlı bir şekilde tüm kitaplara 4 yıldız vermişim buda aynı ölçüde sevdiğim anlamına geliyor. Henüz her hangi bir sıkıntı duymadım seriye karşı. Reyes hala benim için gizemini ve cazibesini koruyor. 

Peki siz geçtiğimiz aylarda neler okudunuz? Memnun olduğunuz kitaplar mı daha fazla yoksa sizi hayal kırıklığına uğratanlar mı? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP