aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Yorum: Ateşli Kalp - Richelle Mead (Bloodlines #4)

Mayıs 09, 2014
ateşli kalp
ateşli kalp

Tür: Young Adult, Paranormal, Vampir
Goodreads Puanı: 4.45
Orijinal Adı: The Fiery Heart
Sayfa Sayısı: 448
Baskı Yılı: 2014
Çeviri: Beril T. Uğur
Yayınevi: Artemis Yayınları

Şaka değil, gerçek! Bu kitabın arka kapak tanıtımı yok! :) Bu kadar iddialı işte Artemis. :P

"Kanbağı serisine bayılıyoruz."
-Entertainment Weekly-

"Diğer vampir kitaplarından çok farklı."
-Associated Press-

"Kan emme öyküleri meraklılarının seçimi."
-MTV's Hollywood-




En güzel seriler hep en geç çıkanlar mı olmak zorunda? En sevdiklerimi hep aylarca beklemek zorunda kalıyorum! Okuduktan sonra ise, bu kadar beklemeye değiyor cidden demek istiyorum ama her zaman bu dileğim gerçekleşmiyor maalesef. -bkz: Ateş serisinin çevirileri ve kapakları. Tabii bunun Ateşli Kalp ile bir alakası yok. Yani dileğimin gerçekleşmemesinin. Çünkü sevdim yani. Bir sıkıntısı falan yok. Neyse konumuza dönelim. :)

Richelle Mead gerçekten her kitabıyla usta bir yazara dönüşüyor. Her kitabıyla daha çok seviyorum şu kadını. Vampir Akademisiyle, hem Adrian'ı hem Dimka'yı hayatımıza sokmuştu. Şimdi ise iyice içimize işlemesi için elinden geleni ardına koymadığı belli ki zaten Dimka uzun bir süre içimize işlemiş vaziyetteydi. Sırayı da Adrian'a salalı çok oldu biliyorum ama öfff bu kitap neydi öyleeee. Adrian'ın gözünden sahneler okudukça 'Dimka kim Deamon kim Raphael ve Aiden diye birileri vardı sanki şöyle hayal meyal hatırlıyorum... hatırlıyor muyum? Hayır hiçbir şey hatırlamıyorum.' modundaydım resmen. Eridim gittim. Bittim. Var olduğumu unuttum. Sadece kitap, Adrian ve Sydney vardı. Jill'inde dediği gibi aşkları mükemmeldi. Adrian'ın Sydney için yapmaya çalıştıkları kendini ruhun yaratmış olduğu o enkazdan kurtarma çabaları, sırf Sydney ona inanıyor diye onun yüzünü kara çıkarmamak için elinden gelenin fazlasını yapmaya uğraşması. Tüm bu bekleyişe değdi!

Sydney Sage

Şu iki paragrafta kadar ufak tefek spoilerler ile karşılaşabilirsiniz. 

Sydney için ne demeli? Zaten elini attığı her işi ustaca yapıyor. Bu seferde de tüm görevlerini başarıyla atlattı. Aksi beklenemezdi zaten. Fakat hiçbir şey dört dörtlük değildir. Hiç kimse hatasız değildir. Hiç kimse kusursuz değildir. Fark etmediği o ufak ayrıntılar bir şeylerin sonu olabilir. Bu yüzden her ikisi de tedbiri elden bırakmıyor. Her ikisi de sürekli diken üstünde. Doğruyu yapmaya çalışıyorlar. Her şeyin zamanını bekliyorlar. Ve öyle bir an geliyor ki tüm tabularını yıkıyorlar! O anın doğru an olduğunu tam zamanı olduğunu düşünüyorlar.


Sydney Sage and Adrian Ivashkov


Diğer yandan ise, tehlike de olmalarının tek sebebi birlikte olmaları değil. Sydney, isyancı Simyacılar için çok önemli şeyler keşfediyor. Adrian'ında ondan eksik kalır yanı yoktu. Oda kendi dünyası için büyük buluşlara imza attı.;) Sürekli olarak keşif yapmak ve büyülerle çalışmak için ortalıktan kaybolması gerekiyor. Bu da o ruhsuz kardeşinin dikkatini çekiyor tabii. Yani diğer tehlike kendi kız kardeşi Zoe. Hem ilişkilerini saklamak zorundalar hem de büyüleri. Keşfederse eğer Sydney'in de sonu Keith gibi olacak...
Ona göre okuyun! Uyarmadı da demeyin. :)

Adrian Ivashkov

Bu kadar anlattıktan sonra Ateşli Kalbe bayıldım! dememin bir manası var mı? Bence yok ama söylemeden duramıyorum. Okurken hiçbir sıkıntı yaşamamamın da bunda büyük bir etkisi var. Ne çeviri sıkıntısı vardı ne de editör hataları. Kapak fotoğrafı desen zaten orijinal! Hele birde kitabın yarısının Adrian'ın gözünden anlatılması, ve diğer 3 kitapta olduğu gibi, Sydney ve görevleri yerine bu sefer daha çok Adrian ve Sydney okumamız nefes kesiciydi. Bana kalırsa beklemeyin. Hemen gidin temin edin kitabı. Ve kaldığınız yerden seriye devam edin! ;)

Ve küçük bir dip not: Alakasız görünebilir ama Ateşli Kalp için bir 'Alışveriş Notu' oluşturmadım. O yüzden buradan duyuruyorum. Kitapgalerisinden yaptığım son alışverişim biraz kusurlu çıkınca bana telafi için hediye gönderebileceklerini söylemişlerdi bir daha ki alışverişimde. Sözlerinde durdular ve bana küçük çok şirin defterler gönderdiler. Hani bunu da bildireyim istedim yani. Öyle işte. :)


ateşli kalp

Sizler için birbirinden güzel resimler topladım! Henüz daha kitabı okuyamadıysanız en azından onlara bakarken gözünüz bayram etsin. :P

Daha fazla resim için Pinterest hesabımı ziyaret edebilirsiniz.

1 yorum:

  1. Merhaba,
    Kitap çekilişimiz var uğramak veya katılmak isterseniz çok sevinirim :)

    http://mikiacaba.com/cekilis-bu-dort-kitabin-sahibi-olmak-ister-misin.html

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP