aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Feniks Kitap Sponsorluğunda Uygunsuzlar ve Baba Segi Hediye

Eylül 09, 2014

1. yılımın şerefine :P düzenlediğim ilk çekilişimin bitmesine son 1 gün kala yeni bir çekilişle karşınızdayımmm. :) Bu sefer Feniks Kitap ile bir anlaşma imzaladık. :P Ve sizler için 2 kitabı hediye etmeye karar verdik. 2 kişi bizden, Uygunsuzlar ve Baba Segi kitabını kazanacak.

Kurallar yine çok basit. İlla ki hepsini yerine getirmek zorunda değilsiniz. Sadece 1 tanesini bile yapsanız çekilişe katılmış sayılırsınız. Fakat diğer katılanların 6-7 hakkı olurken sizin 1 hakkınız olması şansınızı epey bir düşürür. :) Ona göre seçim sizin. Ve yine belirtiyorum ki şartları yerine getirip getirmediğinizi tek tek kontrol edip kenara not alıyorum. Gözümden hiç bir şey kaçmıyor. :) Mesela biri beni twitter'da takip ettiğini söylemiş diğer çekilişte ama cık kontrol ettim ve yok öyle bir şey. Şimdi eğer o hakla çekilişi kazanacak olursa yerine getirmediği için sayılmayıp tekrar belirleyeceğim kazananı. ;)

Eveet gelelim çekilişlerin olmazsa olmaz kurallarına! :)
Kitaplar Feniks Kitap sponsorluğunda hediye edilecektir. Bunun anlamı ise ben kargodan hiç bir şekilde sorumlu değilim demektir. Kitaplar kaybolur veya hasarlı gelirse benim yapabileceğim bir durum yoktur.
Yine kazananı belirlediğim gibi rafflecopter üzerinde belirttiği mail adresine geri dönüş yapacağım.
Kazananların 48 saati mail gönderdiğim anda başlıyor. Bu süreç içinde kişilerden geri dönüş alamazsam -telefon numarası ve adres bilgilerini isteyeceğim- yeni kazananları belirleyeceğim.
Kimin hangi kitabı kazandığını ise, isim sırasına göre belirleyeceğim. Yani 1. sıradaki Uygunsuzlar kitabını, 2. sırada ki de Baba Segi kitabını kazanacaktır.

Başka unuttuğum bir şey yok sanırım. O zamaannn,

Herkese bol şans. :))

27 yorum:

  1. Merhaba, çekilişe katıldım. Herkese bol şans:))

    YanıtlaSil
  2. Hepsini yaptım , ben de varım. bol şans.

    YanıtlaSil
  3. Çekilişe katıldım, bol şans :)

    YanıtlaSil
  4. Katıldım, umarım şansı olurum :)

    YanıtlaSil
  5. katıldım herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  6. merhabalar,
    katıldım bende, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler çekiliş için bende katıldım

    YanıtlaSil
  8. 1.ci yılınız kutlu olsun:))

    YanıtlaSil
  9. bende katıldım bol şans:))

    YanıtlaSil
  10. bende katıldım bol şans:))

    YanıtlaSil
  11. Çekilişten alakasız ama, seni mimledim, daha önce yapmadıysan ve yapmak istersen bir bakarsın :)
    http://cemreneokuyor.blogspot.com.tr/2014/09/kitap-kahramanlar-ve-biz-mimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve söylemeyi unuttum, birinci yılın kutlu olsun :D

      Sil
    2. Teşekkür ederim, oldukça eğlenceliye benziyor ve yapmadığım için en kısa zamanda cevaplandıracağım soruları! :)

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP