"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Burned ve FeverBorn Geliyoooor!

Ekim 31, 2014

Ateş serisine 5 kitap daha geleceğini hepimiz biliyorduk artık değil mi? ICED henüz ülkemizde çıkmış değil ama çevirisi Artemis Yayınları tarafından üstlenilmiş bulunmakta. Gördüğünüz üzere biz daha 6. kitabı beklerken, Amerika'da ki hayranları BURNED ve FEVERBORN için gün saymaya başladı bile.

Yazar K. M. Moning, geçtiğimiz saat yeni bir duyuruda bulunarak biz okuyucularını epey bir sevindirdiğini söyleyebiliriz. 7. kitap BURNED 20 Ocak'ta okuyucularla buluşurken hemen arkasından 20 Ekim'de de 8. kitap FEVERBORN geliyor.

Herkes kadar yazarda epey bir heyecan içerisinde. Çünkü kariyer hayatı boyunca ilk defa aynı yılda yayınlanan iki kitabı olacağını dile getiriyor. Büyük başarı KMM. :) Tabii aksilikler olabileceğini hesaba katarak yayın tarihinin bir kaç hafta ileri veya geri kayabileceğini de unutmamak gerek. Yine de 2015'te çıkacağı kesin!

Ne dersiniz bizde yakın zaman da ICED'i okuyabilir miyiz? Artemis'in son zamanlarda hızlı bi atak yaptığını göz önünde bulundurursak hayaller kurmak serbest arkadaşlar. :)

Seriyi henüz okumayanlar ve başlamak isteyenler için seri sıralamasını bir kez daha hatırlatalım mı? :)
  1. Darkfever / Karanlık Ateş > Epsilon Yayınlarından çıktı.
  2. Bloodfever / Kan Ateşi > Epsilon Yayınlarından çıktı.
  3. Faefever / İntikam Ateşi > Epsilon Yayınlarından çıktı.
  4. Dreamfever / Rüya Ateşi > Artemis Yayınlarından çıktı.
  5. Shadowfever / Gölge Ateşi > Artemis Yayınlarından çıktı.
  6. Iced / Henüz çıkmadı - Yayın hakları Artemis Yayınlarında ve çeviride.
  7. Burned / Henüz çıkmadı. Yurt dışı çıkış tarihi 20 Ocak 2015.
  8. Feverborn / Henüz çıkmadı. Yurt dışı çıkış tarihi 20 Ekim 2015.
  9. Feversong / Henüz çıkmadı. Kesin bir tarih yok.
  10. Untitled / Henüz çıkmadı. 

6 yorum:

  1. Bir dakika bir saniye ama bu yeni kitaplar Dani ile ilgili başka bir seri başı değil miydi? Yedinci kitap falan derken? Esas kitaplar mı devam ediyor, kafam karıştı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi orada benimde kafam karışıyor. :D Şöyle olması gerek, 6 kitap Dani'nin ağzından, 7 kitapta ise başka POV'larda olaya dahil oluyor. Sanırım Kate de bunlardan biriydi. Christian da olması gerek. 8 ve 9 da ise Mac ve Barrons'ta geri dönüyor falan.... :D Benim anladığım bu valla. :D

      Sil
    2. Yada şöyle söyleyeyim. Yazar da ne yapacağını bilmiyor. :D En azından bize söylediği bu. Bana kalırsa kitapların gidişatına dair hiç bir ipucu vermemek için bu şekilde konuşuyor. ICED Dani'nin kitabı. BURNED de öyle. Ama devam kitaplarının akıbeti ne onu bilmiyoruz. 2 kitapla Dani'nin hikayesi bitip devamında Mac ve Barrons'ta girebilir sahneye yada sadece kısa POV'larla olaya dahil de olabilirler. Yani tamamen belirsiz. Kaçırmadığım bi haber yok ise... :)

      Sil
  2. Yaaa ben Dani yi tanıdığımdan beri acayip merak ediyorum hele ki onunla Ryodan arasında olacakları şiddetle merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok merak ediyorummmmm çıksın artık! :)

      Sil
  3. Ben Millennium serisinin 4.sünü bekliyorummm! :)

    Blogum'da yarın akşam saat 20.00'da TV dizisi gibi bir öykü dizisi başlıyor, sizi de beklerim efendim! :)

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP