aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Manga Yorumu: 50x50

Ekim 23, 2014

Tür: Manga, Yaoi (BL), Comedy
Mangafox Puanı: 4.63
Diğer Adı: Fifty x Fifty
Cilt Sayısı: 1
Çıkış Tarihi: 2008
Çeviri Grubu: Heterophobia Fansub
Manga-ka: Saika Kunieda



Kawanishi Wataru ve Higashino Shuuzou birbirilerini on seneden beri tanımaktadırlar. Aynı şirkette çalıştıkları için rekabet nedeniyle aralarında potansiyel bir nefret doğar ancak bir gün ansızın kendilerini aynı yatakta bulurlar. İnkar faslı da bu olayla birlikte başlar.




Epeydir manga yorumlamıyordum. Sıcağı sıcağına birini bitirmişken hemen yazayım dedim iki üç cümle. Aslında Ten Count'u okuyordum ama mangaya Heterophobia Fansub el atıyormuş. Türkçesini umarım bir sonraki güncelde bulabiliriz. O yüzden şimdilik ona ara verdim. Çooook güzel bir manga Ten Count'ta. Ona da yorum yazarım yakın bir zamanda. 50x50'e dönecek olursak konusuna değinelim biraz...

İki çapkın erkeğimizin yolları sürekli kesişir. İkisi de tam bir kadın canavarıdır. Higashino uzun bacaklı kadınları avlar, Kawanishi ise büyük göğüslüleri. Fakat ne hikmetse hemen hemen aynı zamanda kadınlar tarafından terk edilirler. İki erkek efkarlanır ve içmeye başlar. Sonunda ise hayatta tahmin edemeyecekleri bi işe kalkışırlar. :)

Sabah uyandıklarında birbirlerini aynı yatakta bulan ikili durumu inkar edip tekrar kadın avına çıkar. Sonuç ise yine aynıdır. Onlar için kısır döngü gibi olmuştur artık. Kadınlar tarafından terk edildikten sonra teselliyi önce içkide sonra birbirlerinde aramaktadırlar. Sabah ise durumu inkar etmektedirler. :)

Kısacık ama şeker bir mangaydı. İnkarlarını okumak aşırı zevkli olmasa da eğlenceliydi. Birbirlerine olan aşklarını tam anlamıyla hissedemiyorsunuz fakat arzularını görebiliyorsunuz. Bu açıdan eksik buldum konuyu. Çizimleri de nasıl desem pek benim göz zevkime hitap etmiyor açıkçası. İki karakterinde yüz çizimlerini beğenmedim. Ama dediğim gibi kısa olduğu için çabuk okunuyor ve eğlendiriyor insanı. Sırf bu yüzden okunulabilir. :) Yine de öncelik başka mangalara verilirse bir şey kaybedileceğini düşünmüyorum. Değinmeye gerek var mı bu arada? Çeviri ve editi yine harikaydı! :)

6 yorum:

  1. Çizimler güzel de o inkar konusundan nefret ettim ya :D Saezuru Tori wa Habatakanai 10. bölüm gelsin diye beklerken okuyabilirim belki :D Ama dediğim gibi sürekli inkar eden karakterden nefret ediyorum -.- Warui koto shitai okuyor musun ? Ona başladım , çizimler fena değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 bölüm zaten. :) O yüzden çabuk bitiyor. İnsanı sıkmayacak kadar yani. Daha fazla olsaymış bölümler o zaman sıkıcı olurdu. :)

      Warui HF'nin yeni mangası değil mi? Daha başlamadım ona. Gerçi oda 6 bölüm beklemeyip İngilizceden de okunulabilir. Hımm... en azından Türkçesine bi göz atayım. :)

      Sil
    2. Evet yeni manga :D Okursan onun yorumunu da beklerim ^^

      Sil
    3. Yarına bakarım kesinlikle. :)

      Sil
  2. Saçma birmangaydı. Ha şimdi kabul edecekler, ha şimdi itiraf ettiler diye beklerken hüsrana uğradım. Bir iki bölüm daha yapıp iyi bir son yapmaları lazımdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D İnsanı uyuz ediyor değil mi? :) Bende bir yandan sinir oldum bir yandan eğlendim nedense. Sonu da son gibi değildi zaten. :D Mangaka çok açık bırakmış ucunu.Sanki hep böyle devam edeceklermiş gibi hissettiriyordu. :)

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP