"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Kitap Tanıtımı: Çıkmaz Sokak - Gülsüm Yüksel

Ağustos 18, 2015
Tür: New Adult, Romance
Goodreads Puanı:
Orijinal Adı:
Sayfa Sayısı: 622
Baskı Yılı: 2015
Çeviri:
Yayınevi: Agapi Yayınları

“Çünkü sana geç kalmak istemiyorum.”
İlk aşkım dediğim insandan duyacaktım bu cümleyi. Tabii doğru zamanda ve doğru yerde duyup duymadığım tartışılır. Her neyse, artık bunu dert etmiyorum zaten.

Ben Eslin. Söylemeyi en çok sevdiğim şekli ile; Eslin Yılmaz. Şu klasik, hayata 1-0 yenik başlayanlardanım. Ama sadece başlangıcı öyle. Sakar, kararsız, kimsesiz ve yalnızım. Daha doğrusu yalnızdım. Şimdi mi?
Şimdi her şey değişti. Bana geç kalmak istemeyen bir ilk aşkım, çıkmaz sokak olduğumu düşünen bir son aşkım var. Bana tamamlanmanın, bir bütün olmanın ne demek olduğunu öğreten arkadaşlarım, yani kocaman bir ailem, Uluç, hatta Hulusi var… Değişmeyen tek şey ise sakarlığım.

Söylediğim gibi; şimdi her şey değişti.

Artık acılarımın kahkaha almış halini yaşıyorum.

Agapi Yayınları Türk yazarlara destek veren bir başka yayınevi bildiğiniz gibi. En yeni kitabı ise, Gülsüm Yüksel'in Çıkmaz Sokak adlı eseri. 

Çıkmaz Sokak, şu aralar yayınevilerinin yavaş yavaş tercih etmeye ve avantajlarını anlamaya başladıkları 'ciltli' versiyonla satışa sunuluyor. Etiket fiyatı 30 TL. Ciltli ve 600 küsur sayfa olmasıyla normal karşılamak gerek.

Yazara ilk kitabı ve bundan sonraki yayın hayatında başarılar dileriz buradan. :) Umarım güzel bir çıkış yakalar. ^_^ 

21 yorum:

  1. Kapağını çok beğendim. Pek de romantik okuyamıyorum, hepsi elimde duruyor öyle :) Bir gün alırsam, galiba aşık olacağım bir kapak *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okutacak kitaba denk gelmemişsindir belki. :D

      Sil
  2. Wattpadde okumuştum fakat kitap bitmemişti. Doğrusu almak isterim. :D

    YanıtlaSil
  3. Evet güzeldi. Hatta birkaç post-itlemek istediğim yer bile olmuştu. :D Ama tabi Watty de bu mümkün değil. :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık kitabı aldığın zaman yaparsın. :D

      Sil
    2. Artık kitabı aldığın zaman yaparsın. :D

      Sil
    3. Artık kitabı aldığın zaman yaparsın. :D

      Sil
  4. Vallahi ne zaman alırım bilmiyorum. Harry Potter'ı tamamlayacağım şimdi. Filmlerini kitabı okuduktan sonra izleyeyim diyordum dayanadım izledim. Ve bayıldım. Şimdi bir açlık çekiyorum işte. :( Hemen alıp okuyacağım. :D En geç ben okumuş olacağım sanırım. :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yine bir adım atmışsın. :D Daha Harry Potter'ın nasıl bişey olduğundan haberi olmayanlar varmış. Okudukça şaşkına dönüyorum. Ben Harry Potter ile büyüyen bit nesil olduğumdan garip geliyor sanırım. Şunu da ekleyeyim. Eğer filmlerini sevdiysen kitapları için kafayı yersin. O kadar müthiş ki. Ayrıca filmleri toplasan etsen Harry Potter kitaplarının bi 50 sayfasını falan kapsıyor. Sadece temel yerleri almışlar. O dersler, ortak salonda toplanmalar vs. Ahhh ahhh özledim bak yine. :D

      Sil
    2. Filmler bittikten sonra kafayı yiyecektim az kalsın. Ölüm Yadigarları'nın ikinci partında son 1 saat ağladım resmen bitiyor diye. Sonraki iki günde kendime gelemedim. Hatırladıkça kalbime bir şey oluyor böyle. Neyseki kitaplar var şimdi de onları okuyacağım ve yine bitecekler ya :'(

      Sil
    3. Evet ama JKRowling yeni bir seri ile geliyor. Harry Potter olmayacak tabii ama Hogwarts ders kitaplarından, Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar? kitabını 3 partlı film haline getiriyor. Kendimiz en azından onunla bir süre daha tatmin edebiliriz. :D

      Sil
    4. Ya o kitap incecik değil mi? Nasıl 3 part olacak? :o Çok sevindim bu haberee :D

      Sil
    5. Eklemeler yapacaktır işte. Ne bileyim. :D

      Sil
    6. Heyecanlandım yaa :D Teşekkür ederim haber için :D

      Sil
  5. Ya benim de Wattpad'de sevdiğim kitaplardan biriydi ama bence çıkmamalıydı. Doğruya doğru. Bunu kimseyi incitmek için söylemiyorum ama bazı kitaplar Wattpad'de kalmalıydı. Her önüne gelen çıkarmamalıydı. Hikaye ve hatta yazım dili güzel olmasına rağmen kitap olay örgüsü ve kurgu bakımından oldukça eksik bence. Üzüldüm açıkçası. Bir Wattpad kitabı olsaydı daha çok sevinirdim. Bazı kitaplar yazar için bir aşama olmalı. Yazdıktan sonra başka bir kitaba rehberlik etmeli. Her kitap basılmak için değildir yani. Demek istediğim yazar gelecek vaat ediyor. Ve bunu basmasındansa ileride yazacağı bir kitabın basılmasını tercih ederdim kendi adıma. Yine de umarım devamı gelir ve başarılı olur...

    YanıtlaSil
  6. Ama gerçekten kapağı ben de çok beğendim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Türk yazarlara bi şekilde şans tanındığı için seviniyorum aslında. Ha her Türk yazarı takip etmiyorum. Çoğunun kitaplarını da okumuyorum zaten fakat yayınevlerinin destek çıkması onlar için büyük bir şans. Hayallerini gerçekleştirmelerinde yardımcı oluyorlar. :)

      Sil
  7. Ahahahha :)) Acaba benim de bir postuma uğrayabilir misiniz ? :)) Gelirseniz çok sevinirim ve sizden bahsettim dee :)

    http://iremvekitaplar.blogspot.com.tr/2015/10/kitap-yorumu-ckmaz-sokak.html

    YanıtlaSil
  8. Bu kitabı muhakkak almalıyım. Wattpadde yayımlanan ve silinen bütün bölümleri okudum sonunu az çok tahmin edebiliyorum ama yine de almakta kararlıyım. Çünkü bu kitap muhteşem.

    YanıtlaSil
  9. Ben okudum cok begendim asla kitap okumayı sevmem ama bunu severek okudum insallah 2side çıkar herkeze tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP