aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Kitap Tanıtımı + Ön Okuma: Glow - Ned Beauman

Mart 06, 2016

Tür: Mystery, Thriller
Goodreads Puanı: 3.36
Orijinal Adı: Glow
Sayfa Sayısı: 280
Baskı Yılı: 2016
Çeviri: Algan Sezgintüredi
Yayınevi: Domingo Yayınları


BAĞIMLILIK YAPACAK KADAR İYİ
Times 
DURUP BEAUMAN’IN EŞSİZ YETENEĞİNİ VE ÖZGÜNLÜĞÜNÜ KUTLAMA ZAMANI
Guardian
Bir günü 25 saat olarak algılamasına sebep olan tuhaf bir rahatsızlıktan mustarip Londralı bir genç, korsan radyo istasyonunun vericisini korumakla görevli bir teriyer, güzelliği uyuşturucu kadar etkili –ve tehlikeli– genç bir kadın, birdenbire Londra sokaklarında beliren tilkiler, gün ortasında sokakta Burmalı avlayan beyaz minibüsler, karanlık amaçları olan bir maden şirketi ve tüm bunların birleştiği yerde, Güney Londra’nın eğlence hayatına sağlam bir giriş yapan gizemli uyuşturucu GLOW.
Günümüzün en heyecan verici genç yazarlarından Ned Beauman, Boksör Böcek ve Işınlanma Kazası’ndan sonra ilk kez rotasını bugüne çeviriyor. Yaratıcılık, zekâ ve mizahla dolu benzersiz anlatım dilini gerilim türünün sürükleyiciliği ve keskin dönüşleriyle birleştirerek, ortaya tüm dünyayı dolaşan ve parçaları Londra’da bir araya gelen bir bilmece çıkarıyor. 

Kapağına vurulduğum bir kitap daha. Aşık olmamak elde değil, hele ki "tilki" varsa kapakta. ♥ Benim olmasını istiyorum, okumak istiyorum, kapağına aşık olduğum kadar içeriğine de aşık olmak istiyorum.

Kısa bir ön okuması mevcut kitabın. Eğer alıp almamak konusunda tereddütteyseniz, bu ön okuma sizin için birerbir.

Keyifli okumalar. :)

3 yorum:

  1. İlginç bir kitaba benziyor aklımda bulunsun :)

    YanıtlaSil
  2. Kapağı gördüğüm gibi "Kristal kitap mı çıkardı??" diye düşündüm :D Kafamda tilki ile o kadar bütünleşmişsin ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahah, yalnız bende kapağı gördüğümde bu benim kitabım olmalıydı dedim. :D Çok seviyorum tilkileri yaaa. Çok harika yaratıklar.

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP