aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Tarifsiz Bir İşkence: Evden Uzakta Kitapsız Kalmak

Ekim 08, 2016

Ben yine ellerde ben yine evimden uzak bir günde kitap okumaya çalışıyorum işte. Yine kaç gün evimden, kitaplığımdan uzak kalacağım belli değil. 😟 Yanıma sadece Go Kitap'tan Ölüm Adası ile Buradayım'ı aldım. Ölüm Adası'nı sevdim, aksiyonu bol, akıcı. 💕 Hızla okunuyor. Dün elime aldığımda 50 küsürlerdeydim mesela. Bıraktığımda son 40 sayfam kaldıydı. Gece 2'ye kadar okumuşum. Farkında değilim. 😂 Bitince hemen ardından diğer kitaba başlayacağım. Oda çabuk biterse ne yapacağım bilemiyorum. Yanımda kitabım yok. 😭

Bu arada, @jewelizm'in ayracına da aşık olduummm. 😍😍😍 Tilkinin asilliğine, güzelliğine bakar mısınız lütfen?! O kadar şık duruyor ki yanıma alıp gezdirmek istedim. Herkese gösteriyorum. 😂 Çok güzel yahu, çok muhteşem. Ellerine sağlık Nurdan Hanım. 💕 Gerçekten o kadar ince ve titiz çalışmış ki hayran olmamak elde değil. 😍😍😍

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP