aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Sonsuz Sevgili - J.R. Ward (Kara Hançer Kardeşliği #2)

Aralık 05, 2016
Sonsuz Sevgili'yi dün başladığım gibi bitirdim. Özlemişim bu tür kitapları. Okurken elimden bırakmak istemedim onca çeviri ve editör sıkıntılarına rağmen. Başlarda epey tökezletti çeviri ve memnun kalmadım. Hatta tüm kitap mı böyle gidecek diye üzülüyordum da kitap ilerledikçe düzeldi ara ara yapılan kelime hatalarını es geçtiğim için artık o da. Gözünde canlandırdı yerine "her seferinde" giçinde canlandırdı diye ifade edilmesi beni şaşkına uğratsa da kitabı sevdiğim için görmezden geldim. Komik olan taraf ise bu ifade ilk başta insan olmayan bir karakter tarafından kullanıldığı için her ne kadar "giçinde" kelimesini oldukça yadırgasam da acaba karaktere özel bir ifade mi diye üzerinde çok durmadan devam etmem oldu.

Yine de bir çırpıda okudum. Sanırım 4, 5 saat gibi bi sürede bitirdim kitabı. Devam kitabında Z'nin hikayesi gelecek belli ki ve @dexpub ben 3. kitap için çıldırıyorum! 😍 En kısa zaman da gelse keşke. 🙏

Karanlık Sevgili'den daha iyiydi gibi geldi bana. Sonsuz Sevgili'yi daha çok sevdim. Eğer her kitapta seri ilerleme kaydedecekse okumaya değer kesinlikle. Üstelik benim gibi ırkını-korumaya-yemin-etmiş-bir-grup-savaşçı-seksi-vahşi-yenilmez-vampir kitaplarını okumayı seviyorsanız. 😍

Kara Hançer Kardeşliği serisi devam ediyor!

Caldwell, New York’ta gecenin gölgeleri arasında, vampirler ve kırıcılar arasında korkunç bir savaş sürüp gidiyor. Altı savaşçı vampir kardeş, kendi ırklarını savunmak için gizli bir grup kurdular. Ölümcül bir canavar tarafından ele geçirilmiş olan Rhage, Kara Hançer Kardeşlerin en tehlikelisi. En hızlısı ve en iştahlı olanı. Yazıcı Bakire’nin en yakıcı savaşçısı. Rhage bir tek içindeki canavarın canlanmasından korkuyor, özellikle de o kız etrafındayken...

Pek çok zorlukla baş etmiş Mary kendini birden vampirlerin dünyasında bulduğunda ve Rhage’in korumasına muhtaç olduğunu fark ettiğinde ne yapacağını şaşırır. Çünkü lanetiyle uğraşırken çoktan kendini aşka kapamış, yıllar önce mucizelere olan inancını kaybetmiştir.

Ama Rhage’in güçlü hayvani cazibesi içindeki ateşi yaktığında, Mary aşkını sonsuz kılmak için her şeyi yapacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP