aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Karanlıkta Işık Aranmaz - Claire Contreras (Darkness #1)

Haziran 04, 2017
Bitti lanet olası. Tam yerinde bitti. Ah tanrım, Cole için çok üzülüyorum. Yüreği parçalanacak çocuğumun. Gel buraya sen, Kristal seni teselli eder. Blake şırfıntısına ihtiyacın yok. BEN VARIM! Neyse, çizgimden dışarı çıkmayım çok fazla. Yoksa millet yine şaşkına dönecek. asdashdkahsk Gerçi Yasemin'in ve Buse'nin beni anlayacağını düşünüyorum. asdasjhdas

Instagram'da dün geceden beri kitapla ilgili hikayeler paylaşıp duruyorum. Çünkü ÇOK SEVDİM! Ama neden kimse bana inanmadı onu çözemedim. asdjhaska gelen mesajların çoğu şu şekildeydi: "Ciddi olamazsın.", "Dalga mı geçiyorsun?", "Nedense inanasım gelmiyor.", "Bunu sen mi diyorsun?"... uzar gider. Hayır, anlamadığım neden bana inanmamakta ısrar ettiğiniz. 😂 Sevdim işte yahu, hem de çok sevdim! Cole karakterine bayıldım. Aşkına, sevme şekline aşık oldum. 😂 Bana inanın lütfen! Paylaştığım alıntılarda öyle saçma sapan yerlerden de değildi ama milletin garibine gitti. 😂 Çok şaşkınım! Bu güzelim kitabın neresine şaşırdınız, neresini sevmemi garipsediniz çözemiyorum. 😂😂 Belki ben hikayeyi baştan sona okuduğumdan alıntılardaki hislerin okuyucuya ne kadar güçlü geçtiğini biliyorum ve siz de bunu hissedemediğiniz için şaşırdınız? 😂 Tek açıklama aklıma bu geliyor ama şahane yerlerden alıntılarla geldim size! Lütfen yadırgamayın ve alın okuyun. 😂

Kitaba başlama sebebim de dün akşam üzeriydi sanırım yine hikayemde, "Haziranda Sevelim mi?, Çöllerin Asisi ve Karanlıkta Işık Aranmaz"ın arasından hangisini okuyayım diye sormuştum. Gelen cevaplardan hiç biri Karanlıkta Işık Aranmaz olmadı. Bende merak ettim niye kimse tarafından ilgi çekmedi bu kitap diye. asdasda Ve bence iyi ki okumuşum diyorum. Aşk seven ve içinde biraz karanlık bi hikaye barınmasını isteyen tüm okurlara tavsiyemdir! 😂


Karanlığa gömülü bir geçmişi vardı ve bugün hayatı hâlâ sırlarla örtülüydü. Geleceği ise kaçınılmaz bir gerçeği saklıyordu.

Ebeveynlerinin gizemli ve vahşi bir şekilde öldürülmesinden sonra Blake Brennon, alışılagelmemiş bir ailede teselli bulmuştu. Fakat ebeveynlerinin kaybı asla peşini bırakmamıştı ve bu durum başkalarının sevgisine karşılık vermesine engel oluyordu. Devamlı korku içinde ve her şeyi kontrol altında tutma ihtiyacıyla yaşıyor ve geçmişiyle ilgili ayrıntıları hatırlamasına yol açan kâbuslar görüyordu. Artık gerçeği ortaya çıkarmaya karar veren Blake'in geçmişi, bugünüyle çarpışmaya başladığında tek yapması gereken, gerçeği öğrenmenin sevdiği herkesi kaybetmeye değip değmeyeceğine karar vermesiydi.

Geçmişi gün ışığına çıkarken aşk her şeyi telafi edebilecek miydi? Yoksa Blake karanlıkta ışığın aranmayacağını mı öğrenecekti?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP