aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

2014 Bahar Okuma Şenliği

Nisan 04, 2014
Pinuccias'ın okuma şenliklerinden birine bile rast gelmeyen yoktur herhalde şu ana kadar. -Eğer denk gelmediysenizde şimdi öğrenmiş oldunuz. :)- Ne zaman katılmayı düşünsem, hazırlamış olduğum listeye sadık kalamayacağımı bildiğim için geri çekilmiş ve diğer katılanları uzaktan izlemeye devam etmiştim. Ama şu iki aydır bir liste hazırlayıp kitaplarımı düzen içinde okumaya başladığımdan beri kendime bir güven geldi sormayın. :P Şimdi hazırladığım listeme sadık kalabileceğimi düşündüğüm için gönül rahatlığıyla katılabiliyorum.

İşte benim 2014 Bahar Okuma Şenliği listem;



Kategoriler: 

1. Kategori (10 puan): Tavsiyelerine güvendiği birinin önerdiği bir kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).


2. Kategori (15 puan): Bir şiir kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
Yaz Geçer - Murathan Mungan

3. Kategori (15 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Demir Kral - Julie Kagawa

4. Kategori (15 puan): Bir öykü kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
Hala seçim aşamasında~

5. Kategori (20 puan): Adında bir çiçek adı olan veya "çiçek" sözcüğü geçen bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Bu Güller Senin - Nora Roberts / Sonunda bu kategoriyi de seçebildim fakat serinin ikinci kitabıymış. Umarım devam kitabı değildir. :)

6. Kategori (20 puan): Şimdiye kadar hiç bir kitabını okumadığı bir kadın yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Evin Hanımı - Alice Taylor

7. Kategori (20 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Kıyamet Sonrası / Meleğin Düşüşü 2 - Susan Ee

8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere (En az 200 sayfa).
Göçebe - Stephenie Meyer

9. Kategori (20 puan): Kütüphanesinde en uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).
Doludizgin - Stephanie Laurens

10. Kategori (25 puan): Kendisi doğmadan en az 100 yıl önce yazılmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Nana - Émile Zola

11. Kategori (25 puan): Rus edebiyatından bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Hala seçim aşamasında~

12. Kategori (45 puan): Aynı yazardan en az 1.200 sayfa kitap okuyanlara.
Karen Marie Moning - Ateş Serisi
*Her yeni kitabı çıkınca yaptığım gibi yine tüm seriyi baştan sona okuyacağım için listeye eklemeden edemedim. :)



Listeyi mart ayında oluşturmuştum, ama seçemediğim çok fazla kategori olunca yayımlayamadım bir türlü konuyu. Hala daha seçemediğim kitaplar var. Özellikle 5. kategoride çok zorlandım. O yüzden tavsiyelere epey bir açığım. :) Ayrıca 'Nisan Ayı Okuma Listem'de sadece 'Demir Kral' kitabı bulunuyor. Geçen ay epey bir kitap alışverişi yaptım ilk önce o kitapları okumam lazım. Eğer sıra gelirse bu listeden bir kaç kitap okuyabilirim. Ama listenin çoğunu hazirana bırakacak gibi duruyorum. :)

3 yorum:

  1. Mart Menekşeleri, Kır Çiçeği Tepesi, Güllere Sor, Güller (Pegasus), Vadideki Zambak, James Patterson serisi vardı bir de Güller Kırmızıdır bir de Menekşeli vardı unuttum şimdi :D Debbie Macomber var ayrıca. Çiçekli aklıma gelenler bunlar (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok teşekkür ederim. :) Bunlardan birini listeme ekleyeceğim o halde. :)

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP