aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Manga Yorumu: A Kiss For My Prince

Temmuz 16, 2014


Tür: Manhwa, Shoujo, Romance
Mangafox Puanı: 4.84
Orijinal Adı:  왕자님에게Kiss를
Cilt Sayısı: 5
Baskı Yılı: 2006
Çeviri Grubu: Yeppudaa Manga Grubu
Manga-ka: Kim Hee Eun


Sie Anna asil bir aileden gelmesine rağmen bir kontesin ayak işlerini yapan genç ve güzel bir kızdır. Çoculuğu hakkında kontesle karşılaştığı gün hariç hiçbir şey hatırlamamaktadır (buna gerçek adı da dahil) ve hayatı ülkenin veliaht prensi ile tanıştığı günden sonra değişir.

Prensin peşinden saraya hizmetçi olarak giden Sie Anna geçmişi ve ailesi hakkında hiç beklemediği şeyler öğrenecektir.





Bir Manhwa okumuşumda haberim yok. Yine rastgele seçtim ve okumaya başladım. Manga olduğunu sanıyordum ilk başlarda o yüzden okuma şekli pek bir garip geldi. Ben sağdan sola okuyorum fakat yazılar ters gelip duruyor. Cümlelerin anlamları bozuluyor. Bir kaç bölümden sonra soldan sağa okunacağını çözdüm de o kadar manga okuduktan sonra alışamadım bir türlü şu manhwayı okumaya. Sürekli gözüm sayfanın sağına doğru kaçıyor sonra düzeltiyordum.

Prens Jun
Bu yüzden midir bilmem çok karışık geldi bana manhwa. Konusu da açılsa hani biraz daha açılabilirmiş. Her şey çok yüzeysel geçildi. Sei Anna da hizmetçi mi değil mi belli değil. Önüne çıkan asillere daha doğrusu prenslere tokat atıp duruyor falan. Birde bir anda ben Prens Jun ile evleneceğim onun karısı olacağım dedi. Onun için saraya hizmetçi olarak gitmeyi istedi. Ama geçmişi hakkında bir şeyler ortaya çıkmaya başlayınca da Jun'a karşı olan hislerinin nasıl geliştiğini göremedik. Jun çok geri planda kaldı yani. Sonra da hooop Sian dedi zaten. Anlayacağınız hangi ara hangisine aşık oldu anlamadık bile.

Sian
Okurken çok sıkıldım. Öyle pek komik diyaloglarada denk gelemedim. :( Ayrıca hala merak ettiğim çözüme kavuşmayan noktalar var. Hainlikle suçlanan o ailenin suçu neymiş bir türlü öğrenemedim valla. Prens YooJin'de ne iş bilmiyoruz. Minik minik çocuklarla odasına tıkılıyor tüm gün onlarla oyun oynuyor oynamasına da Mangaka öyle bir çizmişki insan farklı düşünüyor yani. Hatta ne düşünmem gerektiğini de anlayamadım. :( Sei Anna'yla birlikte baloya katılınca, ilk defa bir kızla takılıyor diye fısır fısır konuştu millet. Yani şimdi ben ne düşünebilirim ki böyle bir durumda? :) Gerçi benim bir suçum da yok hani. Son zamanlarda izledigim yaoi animeler ve mangakanın ucu açık kalan çizimleri yüzünden ne oluyorsa oluyor. ^^

Prens YooJin
Manhwa hakkında daha fazla dallandırıp budaklandırabileceğim pek bir şey yok. Hatta şunuda rahatlıkla söyleyebilirim ki; bu manhwayı okuyup anlayan varsa bana da anlatabilir mi lütfen? :(

2 yorum:

  1. Kristal bu ara ne çok manga okudun kıskandım doğrusu =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi evet çok fazla okudum. ^^ Suyunu çıkardım hatta bir ara. İçim dışım manga oldu. :D

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP