"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Yorum: En Karanlık Fısıltı - Gena Showalter (Lords of the Underworld, #4)

Aralık 17, 2014
Tür: Paranormal Romance, Urban Fantasy
Goodreads Puanı: 4.34
Orijinal Adı: The Darkest Whisper
Sayfa Sayısı: 4.16
Baskı Yılı: 2014
Çeviri: Sevinç Seyla Tezcan
Yayınevi: Pegasus Yayınları

Kendisinden kaçan ölümsüz bir kadın Ve onu yok edebilecek, baştan çıkarıcı bir savaşçı...

Ölümsüz savaşçı Sabin, içindeki şüphe iblisi yüzünden bütün sevgililerinin, elinden kayıp gitmesini izlemek zorunda kalmıştır. Tek hedefi zafer kazanmak olan Karanlığın Efendisi, bu nedenle zamanını yatak odası yerine savaş alanında geçirmektedir… ta ki utangaç Gwendolyn'le tanışana dek. Güzel kadını gördüğü ilk andan itibaren daha fazlasını istemiştir.

Kendisi de ölümsüz olan Gwen karanlık yanını uyandırmayacak, nazik bir insana âşık olacağını düşünmüştür hep. Fakat Sabin onu tutsaklıktan kurtardığında aşka karşı açtıkları savaşın, Pandora'nın kutusunu ele geçirmek için düşmanlarına karşı verdikleri mücadeleden çok daha tehlikeli olduğunu göreceklerdir…


Kitabın ilk 150-200 sayfasında 3 puan vermeyi düşünüyordum, sonraki sayfalarda tempo arttı ve bende işte bu yaa dedim buuu. Yazar geri döndü sonunda. Kitap şimdi güzelleşmeye başladı. Gönül rahatlığıyla 4 puan verebilirim artık. Son 10 sayfasında ise fikrim tamamen değişti. 2 puan vermeye karar vermekle birlikte seriye devam etmeme kararı da verdim. Okursam da eğer sadece Paris'in hikayesini okurum. Yoksa diğerlerini merak etmiyorum. Hele Gwen gibi kadınları olursa eğer kitabı elimde parçalarım o zaman. Dayanamam.

Son paragrafa kadar ağır spoiler içerir.

Gördüğünüz gibi bundan sonrası deli spoiler içeriyor. En ağırlarından. Kitabın baya bi gidişatı hakkında bilgi vereceğim hani olur da yanlışlıkla tıklarsınız falan aman diyim okumak istemiyorsanız şimdiden uzaklaşsanız iyi edersiniz...

Şimdi nereden başlasam. Gwen kadar ezik bi karakterin neresini anlatsam? Ya da ne kadar korkak olduğunun? Ne kadar aptal biri olduğunu da anlatabilirim aslında. Yok yeter mi? Yetmez. Kitabın sonunda yaptığı pisliği de anlatacağım ben size. Hatta lafı açılmışken anlatayım da içim rahatlasın. Bu salak aptal kız yüzünden düşmanlarını 'Galen'i yakaladıkları halde saldılar. Evet kitabın sonunda Galen yakalanıyor kaçma şansıda yok. İsteseler çok rahat öldürürler İblisi. Ama Gwen napıyor? Kitap boyunca eziklikleri yetmezmiş gibi Galen'i salıyor. Neden? Çünkü 27 senedir görmediği babasıymış. Çünkü bunca senedir babasının melek olduğunu sanıyormuş. Çünkü bunca zamandır onun melek yanı hep korkak hep ezik hep salak olmasını sağlamış. Çünkü ben koca bi eziğim diyemediği için benim bir yanım melek safsatasının altına yatıyormuş.

Gwen'in salaklığı yetmezmiş gibi Sabin'e ne demeli? Hadi o aşık diye kıza uydu diyelim ve affedelim. Lucien? Reyes? Strider? Anya? Onlar mal mı? Körle yatan şaşı kalkar derler ya hani. Az biraz yanında kaldılar diye hepsine mi bulaştı aptallık? Gwen düşmanlarını salmayı tek başına nasıl karar verebiliyor? Neden diğerleri sesini çıkarmadı? Asırlardır sizi yok etmeye çalışan düşmanınıza noldu? Bi anda neden gitmesine izin verdiniz? Seslerini çıkarmadılar. Bi aptallıkta bunların işte. Göz göre göre gitti yaaa Galen. Şimdi içlerinden biri ölürse eğer kim çekecek bu vicdan azabını???

Diğer anlamlandıramadığım konu ise, Harpylerin kanatları bağlanınca etkisiz kalmaları. Güzel hoş bi fikir. Yalnız uygulamaya geçince de bi o kadar saçma. Sabin şehre avcılarla savaşmaya gittiği zaman Gwen ve kardeşlerinin kanatlarını bağlayıp onları zinada tıkıyor. Peehh. Harpyler kadar hızlı olan hiç bir yaratık yokken şu dünyada süper hızıyla tekini değil dördünü yakalayıp hapsetmesi kadar bi saçmalık yetmediği gibi 4 kardeşi de aynı zindana tıkıyor. Hadi boş anlarına denk geldi yakalandılar diyelim es geçiyoruz o konuyu hepsi aynı zindandayken nasıl açamıyorlar kanatlarının bağlarınııııı. Diğer bi saçmalıkta burada başlıyor işte.

Kitabın başından sonuna kadar da bi cinsellik bi çekim gitmedi bir türlü. Akılları döndü dolaştı sekse geldi. Ya valla yazın böyle şeyler. Sıkıntı değil. Azıcık heyecan katıyor kitaba ama kurgudan tamamen uzaklaşıp sadece cinsellik üzerine durulması hiç hoşuma gitmiyor. Kitap okumak istiyoruz biz Allah aşkına. Erotik bi kitapta okumuyoruz arkadaş. Dilden düşürememelerinin manası nedir? Çok istersek açar bi erotik roman okuruz oda yetmezse erotik filmler açarız değil mi? Töbe töbe. 

Yaniiii diyeceğim şu ki, yazar kitabı uzatabilmek adına saçmalamışta saçmalamış. Başka bi düşman başka bi dert başka bi görev verip hikayeyi uzatamayacağı için kitabı böyle basitleştirmeyi uygun görmüş. Sonuç olarak beni hiç tatmin etmeyen bi kitap oldu.

18 yorum:

  1. Hmm şu yorumu okuduktan sonra seriyi okuma hevesim kaçtı. :D
    Eğer diğer kitaplarda böyleyse hiç bulaşmayım.Sevmiyorum böyle aptal karakterli kitapları. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin en iyi kitabı 2. kitabıydı bence. Okumak istersen onu okursun. Birbiriyle bağlantılı ilerliyor ama ilk kitabın özetini okuyup sonra ikinci kitaba geçebilirsin. :)

      Sil
    2. Bende 3.kitap var sadece,sahaftan 5 lira diye almıştım,diğer kitapları da bulurum diyordum ama bu yorumu okuduktan sonra kitabı takasa mı koysam acaba diye düşünmedim değil. :)
      Eğer okurken beni sinir edecek tarzda ise hiç bulaşmayım seriye. :)

      Sil
    3. 3. kitap iyiydi yaa. Kadın karakterin savaşçı bir ruhu vardı sanki öyle hatırlıyorum. :) Yani her kitap farklı tatta. İlk kitap bana göre iyidi, ikincisi en iyisiydi, 3 tane iyi ama 4 berbat bir kitaptı. Sırada ki kitap nasıl olur bilmiyorum ama bu kadın karakterin yaptığı pislikten sonra okuyasım gelmiyor açıkçası. Kimi de bayılmış bu kitaba. :)) Yani karar senin. :D

      Sil
  2. Neyse ben takasa koyayım en iyisi zaten 5 liraya almıştım. :D

    Ya alakasız bir şey yazıyorum ama cover action kullanımı nasıl oluyor?Ben denedim ama seninkiler gibi olmadı,tuhaf bir şekle girdi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatayım dedim ama işin içinden çıkamadım. Kendi anlattığımı anlayamadım. :) Şöyle resimli bir anlatım hazırlamaya çalıştım. İstersen buradan bakabilirsin. :)

      http://minikhayaller.blogspot.com.tr/2014/12/3-boyutlu-kitap-kapag-yapm-cover.html

      Sil
    2. Ayy canım ya harikasın çok ama çok teşekkür ederim. :)

      Hemen bakıyorum. Ben bir kaç tane cover actionı indirdim ama nasıl kullanacağımı bilemedim.Hep tuhaf oldu. :)

      Sil
    3. Bende ilk başlarda aynı sorunu yaşadım merak etme. :D Bozuk sanıp siliyordum hep actionsları.

      Sil
    4. Yaptımmm,ayy çok teşekkür ederim canım çok mutlu oldum şimdi. :)
      Yok bendekiler çalışmadı,on tane falan indirdim hata verdi nedense.Sonra sildim onları başka yükledim.Onda çalıştı.Benim beceriksizliğim üzerine actiondada sorun olunca hiç olmadı. :D
      Ama anlattığın gibi yaptım sonradan indirdiklerimi oldu.Çok teşekkür ederim tekrardan. <3

      Sil
    5. Rica ederim canım ne demek. :)

      Demek ki benim de indirdiklerim de hep bozukmuş. :P

      Sil
    6. Tabi canım kesin onlardadır sorun bizde değil. :D

      Bu arada son bir şey daha soruyorum ve bu konuyu kapatıyorum. :D
      Torrentten indirdim demişsin ya sadece action mı indirdin yoksa 1 gblık olan program tarzı şeyi mi? :)

      Sil
    7. 2 gb lık, rarlı bi dosyaydı benim indirdiğim. :)

      Sil
    8. Ben 30 mblıklardan indirdim, 2 gblıklar keygen istiyor sanırım o yüzden şimdilik dursun o. :)

      Yakın zamanda anime veya manga yazısı yazmayı düşünüyor musun??Tokyo Ghoul hakkında feci bir şekilde konuşmak istiyorumda. :D

      Bu yorumun altına pek alakasız şeyler yazdım kusura bakma. :)

      Sil
    9. Senin indirdiğin keygen isteyenler başka bişeydir o zaman. Rardan çıkardıklarımın hepsi .atn uzantılı dosyalardı. İçinde video projeleri, psd ler falan vardı. Sanırım ondan 2 gb ye yakındı boyutu diye düşünüyorum.

      Tokyo Ghoul izlemedim henüz. Yeni bir manga falan da okumadım hiç ondan yazmayı düşünmüyordum ama şimdi açıp bir bölüm izleyeceğim. :) Sonra yazısını yazmasam da bloguna damlar, konuşabiliriz karşılıklı. :D

      Ay hiç önemli değil. :) İstediğin şeyi yazabilirsin, istediğin konu hakkında konuşabiliriz. ^_^ İlla yazdığım konu ile alakası olmasına gerek yok bence. :)

      Sil
    10. Patlamış mısır eşliğinde izleyim demiştim. Midem alt üst oldu. -_-

      Sil
    11. Anladım,o zaman bakayım bir tekrar indireyim. :)

      İzleeeeee kesinlikle muhteşem bir şey ya,daha önce neden izlemedim diye diyorum ama pişman değilim yoksa 2.sezonu nasıl beklerdim bilmiyorum.Kanlı manlı ama bayıldım ben. :D
      Yazısını daha yazmadım hala yazıyorum uzattıkça uzatıyorum yazıyı. :D
      Konuşalım tabii. :D

      Tamamdır o zaman teşekkür ederim canım. :)

      Sil
  3. Mimlendin :p http://athenaninguncesi.blogspot.com.tr/2014/12/fruit-mim-mimlendim-9.html

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP