aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Aralık Ayı, Okuma Listesi #5

Aralık 17, 2014
En son mayıs ayında gerçekleştirdiğim bu etkinliğe artık devam etmem gerektiğini düşünüyorum. :) Biraz değiştiriyorum kendi kendime koyduğum kuralları ve kitaplığımda okunmayıp beni bekleyen kitaplar bitmeden yeni bir kitap almamaya karar veriyorum -sadık kalamayacağım yine biliyorum ama elimden geldiği kadar kitaplığı temizlemiş olurum. :) Böylece belki yarım bıraktığı kitaplara da devam edebilirim.

Listemde çok az kitap var. Çünkü Aralık bitiyor artık ve son haftasında epey yoğun olacağım. Kitap bile okuyamayabilirim diye düşünüyorum. Eğer bitirebilirsem listemi ne mutlu bana. :) Bitmezse kitapları yarım bırakmayacağım ve Ocak ayına sarkıtacağım -Allahım ne büyük işkence. :(

Gizemli Ceset ve Bir Aşk Rüyası bana Orkinos yayınlarının hediyesi. 

Aşkın Öteki Yüzü ise A101'de 3,90 TL ye görüp aldığım bir kitap. Sırf ucuz diye alınıp kitaplığa atılan ve yüzüne bile bir daha bakılmayan bir kitap ne yazık ki. Böyle pis bi alışkanlığım var işte. :(

Bahçemde Yeşeren Umutlar ve Pamuk Prenses kitapları da Fethiye'den ikinci el kitap satan bir dükkandan alınma. Çok temiz ve 5 TL gibi bir fiyata satıldıkları için kaçırmak istemedim. Daha o dükkandan aldığım bir kaç kitap daha var ama onlar seri ve benim aldıklarım da sanırım 3. ve 5. kitapları. Ara kitapları yoktu ne yazık ki. Onları da okumak istiyorum ama nasıl okuyacağım bilmiyorum. :)))

Hiç yapmadığım bir şey daha yapıp en incesi Pamuk Prenses olduğu için ondan başladım. :) Umarım beğenirim ne diyim. ^_^ 

5 yorum:

  1. Acaba böyle bir şeyi ben de mi yapsam? Elimde o kadar kitap var ki, ne zaman ne okusam seçerken acı çekiyorum resmen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene istersen. O kitaplar bitmeden de diğerlerine başlama. :D 2-3 kitap derken en azından elimizdekiler bir şekilde eritmiş oluruz. :)) Öbür türlü yüzlerine bile bakılmıyor.

      Sil
  2. Aşkın Öteki Yüzü'nün yorumunu merak ediyorum. Bence de okuma listesi oluşturmak mantıklı aslında. Yeni kitaplar alınca diğerleri arka planda kalıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bu kitabı okumuştun değil mi? :)

      Sil
    2. Evet canım okumuştum, o yüzden merak ediyorum yorumunu :)

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP