aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Alışveriş Notlarım #15 - Ansiklopedi Siparişi ve Kargodan Çıkanlar :)

Mart 05, 2015

Ansiklopedi siparişi de neyin nesi? :) Kralların Yolu kitabına ansiklopedi diyorum. Hatta tüm Brandon Sanderson kitaplarına öyle diyorum. Hani şu ana kadar denk geldiğim kitapların çoğundan daha ağır, daha büyük. 1 kg. belki de 2 kg. dır kitap. Çekilişini yaparken kargolamaktan en korktuğum hediye paketleri Brandon Sanderson kitaplarıydı. :D Ama tüm bu özellikleri neden etiket fiyatının 50 TL olduğunu da açıklıyor. Gerçi kitapyurdunda kampanya olduğu için şu anda 34 TL ye alabilirsiniz. Her hangi bir kargo ücreti ödemeden.

Kaliteli kâğıt, ufak puntolar, 910 sayfalık bi kitap. Daha büyük ve daha ağır. Bilge Adamın Korkusundan bile daha ağır. :) Ondan normal karşılıyorum. ^_^

Kıyıya Vuran Deniz Kabuklarına gelince, bana Orkinos Yayınlarının hediyesi. Daha önce okumasını yapmıştım ve kitap satışa çıktığında bana birde basılı nüshasını gönderdiler. Teşekkür mailimi attım fakat buradan bir kez daha söyleyeyim dedim. Bu kadar ince düşünen başka bi yayınevi var mı bilmiyorum. Okuyucuların her türlü nazına ve isteklerine katlanan bir yayınevi. Umarım çok başarılı olurlar ve daha fazla kitap okuyabiliriz yayınevinin bünyesinden. 

Gönderdikleri her kargonun içinden ufak kartlarda çıkıyor. En çok onlara bayılıyorum. Biriktiriyorum hepsini teker teker. Ve bu kitabın ayracına da ekstra bayıldım. İlk defa püsküllü bi ayracım oluyor. :D Kitaplıkta çok şeker duruyormuş onu fark ettim. :) Kitabın iç dizaynına da bayıldım. Mavi kuşe kâğıdından iç kapak, turuncu detaylar vs. Gerçi benim kameramda sıkıntı var ya güzel çekmiyor ya renkler belli olmuyor sinir oluyorum. Ama elinize aldığınızda harika gözüktüğünü bilin yani. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP