aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

#SakınGözleriniAçma!

Temmuz 09, 2015

İthaki Yayınlarından yeni kitap geliyor! Sakın Gözlerini Açma! sloganıyla facebookta dikkatleri çeken yayınevi okuyucularına 'Ağustos ayını bekleyin' diyor. 

Okuyucuların tahminleri, Kuzgunun Gölgesi 2 yönünde olsa da benim tahminim, 2014 Shirley Jackson ve 2015 James Herbert ödüllerine aday gösterilen, 2014 This is Horror ödülünün sahibi Josh Malerman'ın yazdığı, 'korku ve distopya'yı bir arada barındıran, Bird Box'tan yana. 

Sizin tahminleriniz neler? 

4 yorum:

  1. Kuzgunun Gölgesi diye bekliyorum ben ama bakalım. :)
    Ağustos ayında öğreneceğiz bunun altından ne çıkacağını.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BirdBox kesin. :D Demedi deme sonra. :) Hiç heveslenmeyin Kuzgunun Gölgesi geliyor diye. :D

      Sil
  2. kusura bakma yorum yapacak başka yer bulamadım ama, son söz tilkinin yeri var ya orayı nasıl yaptığını söyler misin? bende yapmak istiyorum da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cs6 da görsel olarak hazırladım. İmgur'a yüklüyorsun, sana sağ tarafta bir sürü kod veriyor sen html olano seçip, gadget olarak ekliyorsun. 😉

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP