aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

2 Kişiye: Kitap, İmzalı Ayraç ve Birbirinden Güzel Hediyeler

Eylül 01, 2016
Herkese merhaba,

Bir bayram çekilişi yapalım diyoruz.

Birbirinden güzel hediye paketleri hazırladık sizler için. Paket içeriklerinden bahsedelim önce. :)

✔Gerilim Paketimizin içeriğinde:
Kafes ve Salgın kitabı, @dukkan_design 'den gelen Hogwarts stickerları, ön okumalar ve ayraçlar bulunuyor. Ayraçlardan biri imzalı.

Salgın Kafesle konu benzerliğine sahip bir kitap. Hatta birkaç kişiden Kafes'den daha iyi olduğuna dair duyumlar aldım. :) Kitapları alacak kişiden artık şöyle güzel bir yorum bekliyoruz. :) 

✔Katiller Paketimizin içeriğinde:
Sarai ve Türk Seri Katiller kitabı, @dukkan_design 'den gelen Time Turner Kolye, ön okumalar ve ayraçlar bulunuyor. Yine imzalı bir adet ayraç ekleyeceğim.

Bu imzalı ayraçları ben daha önceki çekilişlerde bitirdim sanıyordum ama son 2 tane kalmış. :) Dün ayraç temizliği yaparken buldum. Bende sizlere vereyim istedim.

Ayrıca elimde yaklaşık 200 adet ayraç var. O yüzden çok bol ayraç ekleyeceğim. Görselde bir imzalı ayraç olduğuna da bakmayın. Çok kalabalık yapmasın diye bir tane koydum. :)

Paketlere ekstra olarak @dukkan_design 'den beğendikleri birer kolye daha eklenecek. :)

Şartlara gelelim madem. :)

🔰@ikircikliokurcuk @thebookmotel @dukkan_design ve beni (@kristalkitap) takip etmelisiniz.
🔰Görseli #kitapcekilisi #cekilisvar #cekilis hashtaglerini kullanarak paylaşmalı,
🔰4 arkadaşınızı etiketleyerek hangi paketi istediğinizi belirtmelisiniz.

2 Kazananımız olacak.

Gizli hesaplar da son gün hesaplarını açık tutarlarsa sevinirim.

Çekiliş eylülün 18'inde 23:59'da bitecek, 19'unda açıklarım. Hafta içi de kargoya vermeye çalışırız.

Kargolar bize ait.

Herkese bol şans. :)

NOT: Çekiliş instagrama özeldir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP