aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Yangın - Lauren Destefano (Kimyasal Bahçe #2)

Mayıs 03, 2017
Yangın'da bitti. Mülakata hazırlanmam gereken yerde dayanamayıp kitabı bir solukta bitirdiğim doğrudur. Yine çok güzeldi. Bozgun için sabırsızlanıyorum ama artık mülakat sonraya bırakacağım onu. Hem belki o zamana Ateşten Doğan da çıkmış olur ve ikisini birden temin ederim. 💃

Yazarın kalemindeki o karanlık doku beni kendine çeken. Zihni bulandıran bir karmaşası var. Karakterin ruh halini çok iyi yansıttığını düşünüyorum. Öyle ki zaman zaman neyin gerçek neyin kabus neyin hayal ürünü olduğunu anlayamıyorum. Ama bu dokuyu bu tadı almaktan şikayetçi değilim. Aradığımı buldum çünkü.

Betimlemelerindeki çarpıklığa rağmen hızlı okunuyor. Sıkmıyor. Merak uyandırıyor. En azından benim için öyle. Çok sevdim bu seriyi ben. Cidden mülakat biter bitmez ilk işim Bozgun'u okumak olacak. Ve umarım iyi geçer de keşke kitabı okumasaydım da biraz daha hazırlansaydım diye hayıflanmam. 😂

Rhine’la Gabriel kendilerini yeni bir tuzağın içinde, genç kızların para karşılığında satıldığı sapkın bir karnavalda bulmakta gecikmiyor. Rhine onları bekleyen hain planları öğrendiğinde, şansı bir kez daha dönüyor. Gabriel’la birlikte kendi hisleri kadar kasvetli bir maceraya atılıyorlar. Yolları uzun ve tehlikeli. Kadınların yirmisine, erkeklerin yirmi beşine kadar yaşadığı bir dünyada zamanları oldukça kıymetli. Üstelik, Rhine’ın kayınpederi Vaughn ne pahasına olursa olsun onu malikâneye geri götürmekte kararlı.

Özgürlüğün, ödeyeceği bedele değip değmediğine Rhine karar verecek. Üstelik artık kaybedeceği çok şey var.

Rhıne’ın mücadelesi ve acıları çok gerçek. Hikâyesi hem üzüyor hem de umut veriyor. Son sayfaya kadar nefesimi tuttum.”
Beth Revıs, Across the Universe’ün New York Times çoksatar yazarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP