aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Etkinlik: Mavi Renk Temalı Kitap Kapakları

Eylül 23, 2013
Her hafta bir tema belirleyip ona uygun kapaklar paylaşmayı düşünüyorum. Bu haftanın teması "Mavi Renk" olsun istedim. İşte birbirinden muhteşem kapaklar.





 










*Harry Potter bu listede olmazsa olmazdı. Çocukluğumun kitabıdır. Okumayı Harry sayesinde sevmiştim. O yüzden eklemeden edemedim listeye. Birde Sirius ölünce çok ağlamıştım. :(
**Iced, eee şeyy yani tam olarak mavi olmasada mavimsi bir gri ya da grimsi bir mavi renk tonuna sahip bu kapak -yani içinde bir yerlerde mavi var değil mi? :) Ama çok seviyorum bu seriyide o yüzden listenin dışında tutmaya gönlüm el vermedi. Belki de başka bir zaman kapağın hatrına buz temalı bir konu hazırlarım.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP