aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Anne Stuart - Kalpsiz (The House of Rohan #1)

Eylül 17, 2013
Kalpsiz
Tür: Tarihi Aşk Romanı
Goodreads Puanı: 3.84
Orijinal Adı: Ruthless
Sayfa Sayısı: 408
Baskı Yılı: 2012
Çeviri: Nil Bosna
Yayınevi: Epsilon Yayınları


Tutku Her Zaman Kazanır

Cennet Konağı’nda işlenen karanlık günahlara çok az insan tanık olabilir. Ancak sürgüne gönderilmiş İngiliz aristokratların bedensel tutkularını özgürce tatmin etmek için bir araya geldikleri bu gizli topluluğun içerisinde, baş tahrikçileri olan gizemli Vikont Rohan’ın doymak bilmez iştahıyla aşık atabileceklerin sayısı daha da azdır.

Fiziksel haz arayışı, Rohan’ın hem en sevdiği eğlencesi hem de içinden yükselen en ısrarcı arzusudur, ta ki aklı kolay kolay çelinmeyen bir kadının büyüsüne kapılana kadar. Saf ve yoksul düşmüş bir kadın olan Elinor Harriman’ı karanlık arzusuyla dehşete düşürse de, Elinor da zamanla kalbinin hızla atmaya başladığını hisseder… Ve tutkunun arkasındaki adama doğru gizliden gizliye çekilir.

Soluksuz okuduğum harika bir kitaptı. Bir çırpıda bitiverdi. Kitabın adı gibi Kalpsiz değildi sevgili Rohanımız. Aslında pek çok kişiye acımasız gibi görülebilir, sevilmeyebilir, hatta öyle bir an gelir ki insanı şoke edebilir çizmeye çalıştığı görüntü ile. Ama ben tamamen baştan sona sevdim bu karakteri ve sevmek içinde bir sürü sebebim var. Dikkatli okursanız satır aralarında ki nezaketine, inceliğine ve şefkatine birçok kere şahit olabilirsiniz.

Kızımız ise ayrı bir olay. Kız kardeşi kadar oda yoksulluk içinde yaşadığı halde illede herşeyden önce kardeşim demesi mi... Annesinin ihanetimi.. Buna rağmen yinede annesini kurtarmaya çalışmasını mı... Aşık olup acı çekmesi mi... Ah hangi birine değinsem bilemiyorum. Tek bildiğim acılarla dolu hayatında ki tek güzel şey Rohan...

Kısacası kitap muhakkak okunması gereken romanlarınız arasında yer almalı.. :) Yinede tereddüt içinde olanlar için ve Rohan'ı sevmek için bir kaç sebep;


"Neden, sevgili kuklam, seni istemediğim izlenimini nereden edindin? Bu ülkede benim başıma ödül konmuş olduğu halde senin peşinden geldim. Seni sevmemek için delirmiş olmam lazım ki tüm gühanlarıma rağmen hiç bir zaman deli bir adam olarak görülmedim..." 

"Sende benim kadar biliyorsun, lanet olası. Beğensen de beğenmesen de bir kalbim olduğunu fark ettim. Bu lanet olası organ hiç bir işe yaramıyor, ama durduğu yerde Elinor diye tutturuyor. Onsuz yaşayamam..." 

"Şimdiden çok gecikmiş olabiliriz. Elinor'u geminin kenarından denize atmış olabilir," dedi Rohan durgun bir şekilde. "Fakat hayır, bunu yapmış olamaz. Yapsa bilirdim. Kalbimle hissederdim..." 

"Yapma," dedi Rohan. "Seni incittim." Sesi kendine duyduğu nefretle doluydu... 

Rohan kollarını ona dolayarak parmaklarıyla ıslak yüzünü okşadı. "Canım, ağlıyorsun. Seni incittim..."
4 puan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP