aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Kitap Tanıtımı: Deliryum - Lauren Oliver (Delirium #1)

Nisan 17, 2014
deliryum kitap

Tür: Dystopia, Young Adult, 
Goodreads Puanı: 4.05 
Orijinal Adı: Delirium
Sayfa Sayısı:
Baskı Yılı: 2014
Çeviri:
Yayınevi: Artemis Yayınları

Aşk tedavisinden sonra 
sonsuza dek mutlu ve güvende 
olacağımı söylediler. Ve ben, onlara hep inandım. 
şimdiye dek.
şimdi artık her şey değişti. 
Artık, bir yalanın baskısı altında 
yüz yıl yaşamaktansa, aşk hastalığıyla geçireceğim 
kısacık bir ömrü tercih ederim.

Artemisten bir atak daha geldi. :) Şaşırdım doğrusu. Uzun zamandır beklenen Delirium sonunda görücüye çıktı. Yakın zamanda raflarda yerini alması umuduyla diye de ekleyelim. Malumunuz, Artemis bu sağı solu belli olmuyor. Tanıtımlara ve kapak fotoğraflarına aldanmamak gerek. Yine de ben, üst üste böyle tanıtımlar yapınca, acaba fuara mı yetiştirmeye çalışıyorlar diye soruyorum kendime. Sizin tahminleriniz ne yönde? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP