"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Geçtiğimiz Ayda Neler Okudum? #3

Temmuz 03, 2014


Haziran ayı için okuma listesi oluşturmamıştım. Zaten geçen ay tek bir kitap bile okumadım. Daha da okumaya niyetim yok sanırım çünkü hiç ilgimi çeken bunu okumalıyım dediğim bir kitap ile karşılaşamadım maalesef. Ha bu kitap sipariş vermeme engel oldu mu? Hayır. Yakında koca bir koli kitap geliyor. Alışveriş Listemde anlatırım artık onun hikayesini de. Pekiiii geçtiğimiz ay madem kitap okumadım o zaman neden okumuşum gibi bir konu hazırlıyorum?

Çünkü bir sürü manga okudum. Hatta kimisini yorumladım kimisini yorumlaya üşendim. Bir tanesinin de kitap kapağıyla uğraşmaya üşendim diye yorumu taslaklarda bekliyor. Bakalım ne zaman aklıma eserde bitirirsem kapağı o zaman yayına sokarım konuyu da. Aslında şu shop programını açıp aklımda dönüp dönüp duran çalışmalarımı faaliyete geçirmem lazım. İlk yapacağım işte, şu slider üzerinde ki okları değiştirmek olacak. Temayı değiştim değişmesine ama onlar kaldı öylece. Bir türlü düzeltmek için elimi kaldıramıyorum. Bir üşendim bir üşendim sormayın. Uff aslında blogun yazı tipinden de sıkıldım. Şöyle farklı yazı tipleri koymak istiyorum bloguma. Ben aradım ama bulamadım. Tabii beğendiklerimden bazıları Latin-Extenden-A grubunda olmadıkları için ş'lerim, ğ'lerim ve ı'larım yetim gibi durdular. Tüm harfler süslü püslü dururken onlar gariban gibi dolanıyordu ortalıkta. Beğendiklerimin diğer yarısı da öyle vitrinde durduğu gibi durmayan elbiselere benzedi. Bloguma uyguladıktan sonra ııyy çok kötüymüş yaa okunmuyor bile yazılar diye de bu seferde ben dolanmaya başladım ortalıkta...

Uzun lafın kısasııııı, font arıyorum şöyle konu başlıklarımı güzelcene süsleyecek ve bloguma da uyacak bişeyler. ^_^ O yüzden beğendiğiniz fontları benimle paylaşmaktan çekinmeyin. Üşenmeden hepsini denerim ben. Hımm birde şöyle bir sorunum var aslında. Hazır konuyu açmışken onuda dile getireyim madem. Yaklaşık 10 tane falan font denedim ama hepsinin kenarları tırtıklı gözüküyordu, kırık duruyordu. Onu da düzeltemedim bir türlü. Aslında çoook öncelerde denk geldiğim bir sitede nasıl düzeltildiğini anlatıyordu ama şimdi de ben bulamıyorum orayı. Eğer bilen varsa o konuda da yardımcı olabilir mi ki bana? Link falan verseniz de olur. İngilizce-Türkçe fark etmez. Orada anlatılanlara göre bir kez daha denerim. 

Üff şimdi ben uzun lafı kısası dedim ama yine gitmişim uzatmışta uzatmışım. Tamam tamam geliyorum asıl konuya. Eveet işte bakalım geçen ay hangi mangaları okumuşum. :) 

  1. Junjou Mistake
  2. Junjou Romantica
  3. Sekaiichi Hatsukoi
  4. A Kiss for My Prince
  5. 7 Genme wa Himitsu
  6. Ore ga Akuma de, Aitsu ga Yome de
  7. Flower in a Storm
  8. Hana ni Arashi
  9. 99% cacao 
  10. Blanc Marie 
  11. Strobe Edge
  12. The Vampire and the Reaper
  13. Vampire Knight / Vampir Şövalye 
  14. High School Debut 
  15. Kyou no Kira-kun
  16. Yamada-kun to 7-nin no Majo 11
  17. Kyou, Koi wo Hajimemasu
  18. Black Bird 
  19. Love in the Mask
  20. L-DK 

O kadar manga okumuşum ama sadece 5 tanesini mi yorumlamışım? Yani 6, bir tanesi taslaklarda duruyordu. Eh tembelliğinde bu kadarı işte. :) Neyse efendim aklıma estikçe yorumlarım işte. ^^ Linkler yorumlarıma yönlendiriyor sizi. Birde kapanışa geçmeden diyeceğim şu ki, ilk 3 mangayı görüyor musunuz? Heh onlar yaoi türünden mangalar. Junjou Romantica ve Sekaiichi Hatsukoi'nin animeleride var. Bir güzeller bir güzeller sormayın. Çok komik ve eğlenceliler. Vampir Şövalye'de Akıl Çelen Kitaplar tarafından güzel Türkçemize kazandırılıyor. Ben yayınevinin çıkardıklarını değilde, çeviri grubu tarafından çevrilen ciltleri okudum. Zaten geriden geliyor yayınevi. 8. cilt geçtiğimiz günlerde piyasa sürüldü ama çeviri grubu 11 Cilt çevirmiş. Yani diyorum ki yayınevi keşke biraz hızlansa da rahat rahat elimize alıp okuyabilsek değil mi? :)

6 yorum:

  1. Pcden manga okumak beni öldürüyor ya çok zor oluyor. :D Ama yinede vazgeçemiyor insan işte. Sen baya okumuşsun. :D Yorumladıklarına bakayımda beğendiklerimi bedne indireyim. :D

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bloğunuzu yeni farkettim, kitaplarla dolu bir dünya, çok güzel. okunmayı bekleyip sırasını usulca bekleyen bazen de saçımdan adeta çekiştirip kendini hatırlatan kitaplarım var benim de, vitamin eşliğine alıyorum kitapları, konu kötü giderse resmen hastalanıyorum (Bu bir gerçek!) Çünkü kitabın adeta içine giriyor ve orada yaşıyorum birebir olayları. Hakikaten! Vitaminlerimi alıyor, bağışıklık güçlendirici İmuneks eşliğinde kitap okuyorum kitapları tedbir olsun diye..;) Şimdilik sevgiler:)) yine görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  3. Kitap alıcam inşallah en çok beğendiğin kitaplardan birkacini yazar misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm bakalım, ne tarz seviyorsun bilmiyorum ama Karen Marie Moning'in Ateş serisi, Colleen Hoover'ın Umutsuz serisi şuan en sevdiğim kitaplar. Ek olarak, Susan Ee'nin ve Tahereh Mafi'nin serilerini alabilirsin. Onları da çok severim. Tarihi aşk romanlarını seviyorsan eğer şuan Judith Mcnaught'un Düşler Krallığı, İçinde Aşk Saklı, Sonsuza kadar kitaplarını ve Julia Quinn'in Bridgerton Serisini kipadan okuoku.com ve kitapyurdundan 9,90 TL ye alabilirsin. Şuan özel baskılarıyla indirimdeler. :)

      Sil
  4. Vampir Şövalyeyi nerden indirebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çeviri grubunun sayfasından indirebilirsiniz yada mangatürk'ten online okuma imkanınızda var.

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP