aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Manga Yorumu: Junjou Mistake

Temmuz 04, 2014
Junjou Mistake
Junjou Mistake


Tür: Manga, Yaoi (BL), Romance
Batoto Puanı: 4
Orijinal Adı:  純情ミステイク
Cilt Sayısı: 1
Baskı Yılı: 2008
Çeviri Grubu: Heterophobia Fansub
Mangaka: Shungiku Nakamura


İsaka Ryuuichirou babasının şirketi Marukawa Yayıncılıkta çalışan bir editördür. Aslında yazar olmak istese de yalnızca görüntü için babasının şirketinde çalışmayı seçmiş bencil bir adamdır. Hem bakıcısı, hem de iş arkadaşı olan Asahina Kaoru çocukluğundan bu yana İsaka ailesi tarafından yetiştirilmiştir.

Bir gün İsaka yazma yeteneği yönünden kendisinden çok üstün birisiyle karşılaşır. Bu sayede Asahina'ya aşık olduğunun farkına varır ve ani bir istekle onu öpmeye kalkar. Peki Asahina onu geri mi çevirir?!

Daha önce Junjou Romantica ve Sekaiichi Hatsukoi'de karşımıza çıkan, Marukawa Yayıncılık genel müdürü İsaka Ryuuichirou ile sekreteri Asahina Kaoru arasındaki aşkın hem geçmişte hem de günümüzde geçen hikayesinin tadını çıkarın.



Baktım ki okuduğum mangaların yarısını bile yorumlayamamışım, hadi kızım dedim artık eller klavyeye. Üşenmek yok. Başla bakalım bir tanesinden gerisi gelir muhakkak. Hem tembellik yapmak kanına işledi iyice senin diyerek kendime bir gaz verdim ki sormayın. :) Hadi bi işe yarasa neyse... Kaç saattir ekrana bakıp duruyorum ne yazsam ne çizsem hangi mangayı yorumlasam diye ve en sonunda Jonjou Mistake'te karar kıldım. :)

Junjou Mistake
Şu gözlere baaakk yaaaa. :D
Çok kısa bir manga olmasına rağmen, karakterlerini mangakanın her iki mangasında da görüyoruz sürekli. Sağdan soldan fırlayıveriyor bir anda. İsaka'ya Junjou Romantica'da pek ısınamamıştım fakat ne zaman Sekaiichi Hatsukoi'yi okudum o zaman en sevdiğim yan karakter İsaka oluverdi. Orada daha bir neşeli ve daha aktif bir rol vermiş mangakamız. Daha sevimliydi. Hele mangadaki şu mini hikayelerde bir bunalımda olan editörümüz vardı. Allahım dedim. Canım mangakam güzel mangakam. Neden bu adamı yazdın çizdin. Gül gibi İsaka'mız ne güne duruyordu. Sonra ne olduysa tek sayfalık -ya da en fazla 3 sayfalık birşeydi- İsaka'nın yan hikayesine denk geldim. Pek bir sevindirik olmuştum o an. Heh dedim Jonjou Terörist'te ilerleyen ciltlerde çıkmıştı karşımıza. İsaka'nın hikayeside öyle olacakmış demek ki... Fakat tabii devamı gelmedi. :( Her indirdiğim ciltte ilk onun hikayesini aradım ama bulamadım. 

Junjou Mistake

Sonracıma efendim mangakanın diğer mangalarına bakarken de bir ne göreyimmm, canım İsaka'mızın da mangası varmış. Tek cilt falan ama çok güzeldi. Çok eğlenceliydi. Hele Asahina'ya nazlanmalarını okumak daha bir güzeldi. Duştan çıktıktan sonra Asahina'ya beni kurulamazsan işe gitmem diye çocuklaştığı bir sahne vardı. Çok şekerdii yaaaa. Yerim ben seni. <3<3<3 

Junjou Mistake

İsaka'mızdan bahsedelim biraz. Babası bir yayınevinin sahibi. Zamanı geldiğinde de yerine oğlu geçsin istiyor doğal olarak. Ama İsaka'nın hayali yazar olmak. Ve ne yazık ki bu konuda pek bir beceresi yok. Onun yeteneği daha çok kıyıda kenarda kalmış yazarları yıldız yapmak. Yeni cevherler keşfetmek. ^_^ Junjou Romantica'nın da Akihiko'sunu da keşfeden zaten İsaka. Manganın konusu da buraya dayanıyor işte. Ayy daha fazla yazmaya üşendim işte. Zaten toplasan 50 sayfa etmez gidin okuyun siz en iyisi bu mangayı. Çok şey kaçırıyorsunuz vallahi benden söylemesi. ^_^

Junjou Mistake

Dur bende gideyim de seni bir daha okuyayım. Ve bir kez daha dua edeyim devamı gelsin daha fazla İsaka&Asahina görelim diye. Belki şu mübarek günlerde meleklerden birileri dualarıma amin derde mangakamıza ilham falan gelir. Ayy ne güzel olur dimiiii.

Junjou Mistake

Unutmadan Junjou Mistake'in animesini falan izlemek isterseniz hani, Sekaiichi Hatsukoi'nin 2. Sezon 6. bölümünü izleyebilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP