aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Samantha Young - Dublin Caddesi (On Dublin Street #1)

Eylül 19, 2013
dublin caddesi kitap
dublin caddesi kitap

Tür: Günümüz Aşk
Goodreads Puanı: 4.36
Orijinal Adı: On Dublin Street
Sayfa Sayısı: 364
Baskı Yılı: 2013
Çeviri:Deniz Ece
Yayınevi: Dex Yayınevi

Joss geçmişte yaşadığı acıları bir kutuya kilitleyip her şeyi unutmak için Amerika'dan iskoçya'ya yerleşmişti ve şimdi yeni bir ev arıyordu.

Bulduğu ev Dublin Caddesi'ndeki havalı binalardan birindeydi.
Yolda bir adamla karşılaştı.

Takım elbiseli, bronz tenli, çıldırtıcı İskoç aksanlı, maço tavırlı, seksi bakışlı Braden'la.

Joss, Braden'ın her zaman kolunda taşıdığı Barbşe kılıklı kızlardan biri değildi, olmaya da hiç niyeti yoktu.

Ama insan arzularına nereye kadar gem vurabilir?
Kalbiniz başka, beyniniz başka şey söylüyorsa, hangisinin sözünü dinlesiniz?

Trajedi. Seks. Tutku. Kahkaha. Kıskançlık.

Sonunda o çok beklediğim kitap bugün elime ulaştı. Çığlıklar ata ata hemen odama koşup paketi yırttım ve okumaya başladım... Daha ilk sayfalarındayım. Ama harika bir kitap olacağını biliyorum. İlerleyen dakikalarda alıntılarla ve yorumlarımla güncellemeler yapacağım. :)

Kitabın halini görüyor musun Braden? Hepsi senin suçun.! Allahtan kitaplarımı karalamak gibi bir alışkanlığım yok. Ve beğendiğim yerleri işaretlemenin bir yolunu buldum. Yoksa bu kitap tanınmayacak hale gelecekti senin yüzünden. Bu kadar aşık, korumacı, kıskanç ve sahiplenici olmak zorunda mıydın ki? Ah unutmadan, tabi birde çekici ve espirili ve İskoç ve şey ımm yani öyle işte.. :) Tanrım senden herşeyden biraz var değil mi? Joss gibi içine kapanık, kendini herkesten uzaklaştıran, kendince etrafına koruma duvarları çeken birinin sana aşık olup, güvenmesini tüm bu meziyetlerine borçlusun zaten... Her neyse konumuza dönecek olursak.....


İlk defa günümüz aşk romanı okuyorum. Sanırım bu kitap sayesinde de devamı gelecek diye tahmin ediyorum. Kitap çok harika. Bir kitabı sevmem için ilk önce çevirisine ve yazarın üslubuna bakarım. Bu ikisi de benden geçer not almıştı ki, yazar esprili tarzıyla, zeki cevaplarıyla daha da bir kalbimi fethetti. Özellikle ara ara geçmişe gidişi, Joss hakkında bize kısa kısa bilgiler vermesi çok güzel. Durağan bir hikâyesi yok kitabın. Ayrıca her şeyi bir kenara bırakın Braden Carmichael bir İSKOÇ! Daha fazla söze gerek var mı ki diyorum şu tek kelimeden sonra. İskoç erkeklerinin ne kadar sahiplenici, ne kadar kıskanç, korumacı ve öfkeli olduklarını hepimiz biliyoruz artık. Braden’dan da daha azını beklemek haksızlık olur. Küçük bir dip not düşmek isterim; Dublin Caddesi denilince aklınıza ilk anda İrlanda geldiğini ve karakterin İskoç olmasının bir yanlışlık olduğunu düşünmüş olabilirsiniz ki ben de serinin ilk adını duyunca öyle olduğunu sanmıştım. Sonra küçük çaplı bir araştırmayla Dublin Caddesinin İskoçya’da bir yer olduğunu öğrenmiş oldum. 

Kitabı okurken çok eğlendim yani gerçekten çok eğlendim. Normal insanlar dışarı çıkıp arkadaşlarıyla kahkaha dolu bir gün geçirdiklerinde sanırım çok eğleniyorlar ama ben de böyle kitaplar okuduğumda çok eğleniyorum elimde değil. Kitabı okurken çoğu yerde kahkahalar attım resmen. Özellikle o gaz sahnesinde... ;) 

Kitabın hikâyesine girerek sizi bunaltmayacağım. Onun yerine bir sürü paylaşmak istediğim alıntı var kısa kısa. Çok fazla spoiler vermeyen ama eğlenceli olan yerleri elimden geldiğince eklemeye çalışacağım. İşaretlediğim o kadar çok yer var ki aralarından seçim yapabilmek için tekrar kitabı elime alıp baştan okursam hiç şaşırmayacağım. Alıntılara geçmeden de değinmek istediğim bir diğer nokta, kitabın erotik bir romanlar kategorisinde olması. Aslında öyle bir kitap değil. Tamam yazar biraz fazla bahsetmiş aralarında ki çekimden ama kitabın başından sonuna kadar yataktan çıkmayan bir çift yoktu karşımızda. Arada bir bahsedilenler de kimseyi rahatsız etmeyecek türden, bir abartıyla yazılmamış. Yani kitap ne Lisa Valdez’in Tutkusu gibi ne de E.L. James’in Grinin Elli Tonu gibiydi. Erotik roman okumaktan rahatsız olanlar kesinlikle bu kitaba böyle bir damga yapıştırıp kaçmayın. Tutkuyu daha başında kapatıp okumayan ve Grinin Elli Tonu’nu sırf meraktan-içinde o çok met edilen aşkı görebilmek için- kusmamaya çalışarak okuyan ben bile okuduysam sizde çok rahat bir şekilde okuyabilirsiniz.

  5 puan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP