aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

İçi Dolu Kutucuk: Babil.com Alışverişi

Ağustos 07, 2016
Şöyle topluca bi paylaşayım dedim Babil siparişimi. Bu ay 2 Arka Kapak dergisi aldım. Eksiklerimi tamamlamak adına. Aslında şöyle ki Babil'den 30 TL ve üzeri alışverişlerinizde seçtiğiniz Arka Kapak dergi hediye! Bende babil'in bu nimetinden faydalanıyorum 2 aydır. :) Şu an için 1, 2, ve 4. sayılarım eksik. Onları da tamamlayacağım.

Çağların Kahramanı'nı ise siparişim elime ulaşır ulaşmaz okumaya başladım. Kitabı @angelsbooks ile birlikte okuyoruz. Aslında okumuyoruz biz ya. 😂 Boyna teori üretip duruyoruz. Brandon görse ayakta alkışlardı bizi. Öyle incik cincik ediyoruz ki beynimiz dönüyor artık. 😂 Ama büyük keyif alıyoruz bu gerçek!

Krizalitler ise uzun zamandır almak istediğim kitaplardan biriydi. @kayiprihtim'dan Hazal Çamur'un önerisi. Zaten onun yüzünden tüm listem her defasında alt üst oluyor. Hayır, diyorum. Bu kez videoyu izlemeyeceğim. Ama engel olamıyorum ve sonrasında listem... Kendinden geçiyor. 😂Tabii memnunum bu durumdan. Triffidlerin Günü @delidolu'nun nezaketiyle elime ulaşmıştı. Bu ay bolca deli dolu okuyacağım gibi görünüyor. Aslında almak istediğim daha çok kitapları var ama bir sonraki siparişe kaldılar artık. Antikacı'yı da acayip merak ediyorum mesela. Kitabı şöyle bir inceleyin bence. Çok dikkat çekici bir konusu var. Sonra birde Aralığın Onu var. Oda listemde. Kesinlikle alıp okuyacağım.

İkna Ulusu'da aslında taa fuar zamanı alınmıştı. Çok merak ediyordum bu ay başlayacağım ona da. O yüzden şöyle bir göstereyim dedim. :) Babil siparişine dahil değil yani. :)

Gerçek Hesap Bu ise elime babilin blogger programı vasıtasıyla @canyayinlari tarafından ulaştırıldı. Keyif alarak okuyacağımı düşünüyorum umarım yanılmam.

Monokl, Aşık Bir Adam kitabıyla radarıma girdi. Listeme eklediğim birkaç kitabı daha var fakat bu ay Gizemler ve Bitik Adam'ı okuyacağım. Kitaplardan umutluyum. Beklentiyle başlayacağım. Bakalım yerle bir mi olacağım yoksa göklere mi çıkacağım?

Benim siparişimin özeti böyle işte. :) Var mı içlerinden merak ettiğiniz kitaplar? Yada okuduğunuz? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP