aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Alışveriş Notlarım #2 - Kipa'da 6,90 TL'ye Kitap Var!

Kasım 30, 2013
Kitaplığıma, kipanın indirimleri sayesinde, 3 yeni kitap daha eklendi. Aslında almak istediğim daha bir dolu kitap vardı ama cesaret edemedim. Elimdekileri de sevip sevemeyeceğimi bilemiyorum. Sadece 6,90 olunca insan kendini tutmakta zorlanıyor. Zaten listemde daha bir sürü kitap var okuyacak ve bunlara yeni aldıklarım da eklendi. O yüzden daha fazla abartmak istemedim. Ama bu durumdan şikayetçi miyim? Tabi ki hayır! Hiç olmadı kitaplığım zenginleşmiş olur. O yüzden sıkıntı duymuyorum.


Bunlar benim aldığım kitaplar. İndirimde olan diğer kitapları da aklımda kaldığı kadarıyla, listelemeye çalıştım. Belki içlerinden sizinde merak ettiğiniz, okusam mı diye kararsız kaldığınız, ama 6,90 lık bir etiketi görünce hemen saldırabileceğiniz kitaplar vardır. Bence kendinizi hemen en yakın kipa marketlerinden birine atın. Belki sizin oralarda daha farklı kitaplarda olabilir.

Epsilon Yayınevinden hatırlayabildiğim sadece Rita Hunter - Aşkın Ateşi birde benim aldıklarım var tabi ki. Ben aldıklarımın yanı sıra, Masum ve Gece Yaşayanları da çok almak istedim ama emin olamadım kitaplardan. Çok isimlerini duyduğum kitaplar değil yazarlarını da tanımıyorum. Ama belki siz almak istersiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP